zuid afrika 4

goede dag allemaal , tijd voor weer een (saai) verslag. ik was dus in knysna gebleven en een zondag weer verder gegaan over de garden route naar plettenbergbaai. mooie baai en idem dito stranden. (zie foto's) ik viel met mijn neus in de boter want er was het jaarlijkse studentenfestival bezig. (voor facebookers www.ragefestival.co.za) die waren net geslaagd en dan houden ze een strandfeest met boxen en dj's verzorgen de muziek. en laat dat nu net mijn muziek zijn. een beetje zoals op de duitse feestjes zoals op pollerwiesen/kiesgrube of zoals ze op ibiza zijn. kortom een relaxt sfeertje hier kan ik je zeggen. een maandagmiddag is het feestje klaar enweer verder via de kust naar jeffrey's bay voor de surfers. hier schijnen trouwens in de maand juli de beste golven ter wereld te zijn en dan is hier altijd het wk surfen. op 8 en 9 december zit ik in het addo olifantepark naar voornamelijk olifanten te kijken. en op 10 december ben ik in het mountain zebra park. daar hebben ze 2 verschillende soorten zebra's en zoek de verschillen maar op bij de foto's die er weer bij zitten. ondertussen zijn de schoolvakantie's hier begonnen en je zie nuhordes zuid afrikanen met caravan en gezin er op uit trekken. de 11e ben ik alweer in graaff reinet bij het camdeboo n.p. voor de valley of desolation. de 12e en 13eben ik alweer 300 km verderop in het karoo n.p. er staan nu trouwens 10.100 km op de teller dus dat gaat gaat ook lekker door zo. net als de tijd trouwens want er is al 1 derde van de reis voor bij maar ik denk nog niet aan thuiskomen want ik hoor aleen maar van stormen en koud weer. verder is er niks meer te melden dus een beetje saai voor jullie maar helaas.

groetjes weer van tjoep/johan

Reacties

Reacties

Sander en Katinka

Hey Tjoepie, mooie verhaaltjes weer hoor. Volgende keer moet je ook ff op haai vissen :)
Wij zijn ff 2 wk op vakantie geweest naar Normandie, niet zo spannend als Afrika maar wel mooi genoeg. In die tijd is Assie door mn schoonmoeder prima verzorgd.
Met Assie gaat het trouwens prima, lijkt alsof ze elke dag liever wordt en is soms niet van je af te slaan :)

Hou je taai jongen en geniet....

Rodney

Hey jongen het is idd een saai stukje maar toch altijd weer leuk om te lezen hoe het met je gaat en hoe je dat dan schrijft..
Zo alweer een derde van de tijd voorbij gaat alweer hard zeg.Maar nu ben je dus echt vakantie aant vieren zeg maar is toch ook lekker dan al dat stressen van grensovergangen enz.Ook alweer 10.100 km weg gaat lekker zo het autootje doet het dus weer helemaal ok??
nou veel plezier nog daar en vermaak je goooos..
Rod en Jac

marry

johan je heb gelijk hoor', blijf daar nog maar!!
hier is het koud en nat ik wil wel ruilen!!
maar ik wens je hele mooie dagen,
en een goed uit einde.
en een mooi begin in 2012,
tot het volgende verslag,
groetjes uit het natte krimpen''

tjoep

hallo , ik wilde even kwijt dat ik bij kaap algulhas op woensdag 22 december hier de langste dag vier. jawel de zon gaat op om 05.22 uur en weer onder om 19.52 uur (afrikatijd) bij elkaar is er 15 en half uur daglicht. bij jullie zal dat wel niet zo goed zijn maar daar gaat het nu ff niet om. groetjes vanuit het zuidelijkste puntje van afrika.
tjoep.

Geneugelijk Moeders en pa.

De Groeten uit Krimpen a/d Greppel.
Ja,dat bestaat echt hoor.!
Gisteren was Arijan Heuvelman en Ada hier om het Feest van je Broer Arie vieren.
Arie was 20-December jarig Geweest.
Dus Hebben wij moeders gebakken Cake opgegeten.
Met slagroom natuurlijk,en Arijan deed ook mee.
Ada nam gelukkig weinig dus hadden wij natuurlijk meer.!
Ja hier heeft het smerig geregent en waterkou.
Ik heb vandaag nog ff je Waterstand op genomen.
Dus sturen we het maar weer ff op.
De rest hoor je nog wel van ons.
Groeten van Moe uit ons Waterlandje.
Trouwens het heeft zelfs al een beetje gehageld.
Nou dat was ook geen succes.
Verders het Beste en Cheers.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!