aanpassings en opstart probleempjes

1 goede dag allemaal , mijn 1e verhaal begint met mijn vertrekafgelopen woensdag. na wat onduidelijkheid en vertragingbij de N.S. was ik gelukkig toch nog op tijd bij mijn vliegtuig. na weinig te hebben geslapen in de super grote airbus 380 kwam ik aan in een zwaar bewolkt en met slechts 19 graden fris johannesburg. eenmaal bij de backpackers ritz werd ik snel herenigd met mijn busje. na 7 maanden stilstand stond ie er wel wat minder kwiek bij dan toen ik hem achter liet. het voelde echt ff veemd in de wagen. waar lagen al de spulletjes ook alweer. als ik de wagen wil starten doet ie het niet. de accu's zijn zwak en snel leeg en de diesel in de leidingen is ook niet meer wat het is geweest. de volgende dag heb ik iemand van een garage geregeld die me aan duwd , proestend komt de motor tot leven. en na eenaantal km's rijden lijkt het karretje weer als vanouds. het is trouwens wel weer ff goed uitkijken in het verkeer en zekers lopend over straat. (links rijdend verkeer) de rest van de dag doe ik boodschappen en repareer ik zelf de dynamo die er de vorige keer bijna van af viel. al met al echt weer ff wennen in dit land. een zaterdag ben ik van hostel verwisseld en maak me klaar voor vertrek. voor de radiator heb ik een soort net gemaakt zodat ik nu ongestoord door hoog gras kan rijden , dat hoop ik althans. morgen 4 nov 2012 vertrek ik richting het kruger en het is ook weer warmer geworden met temperaturen richting de 27 graden en veel zon. mijn blanke huidje is dus al weer snel verbrand en moet nu dus goed smeren. dat beloofd dus veel goeds en dat horen jullie de volgende keer dan weer. p.s. verwacht geen spannende dingen want dat is pas in de 2e helft van de reis.

groeten van johan / tjoep

Reacties

Reacties

Merel

Ah beantwoordt meteen mijn vraag waar je bent. Heel veel plezier en ik ga je verhalen weer volgen hoor!

Julia

Hee super veel plezier daar! Geniet er van!!

Mike

Eindelijk een net voor de radiator, mooi zo! hopen dat het helpt..

marry

weer veilig aangekomen gelukkig.
ach iets, minder spannend, geef toch niet???
we genieten toch wel.
groetje,,s

marian

heyyy! Leuk om je eerste reisverhaal te lezen man, veel plezier daar! liefs

corrie

zo ik ben er weer helemaal klaar voor om je reisverhalen weer te lezen...zal ook weer verslag uitbrengen bij je ouders want de pc doet het nog niet ...maar doe voorzichtig en geniet ervan
groetjes van je tante..

Angela

Hai neef.
Je site staat weer bij mijn favorieten, dus de komende maanden kunnen we weer meelezen met je avonturen. Veel plezier en doe voorzichtig.

Groetjes,
Angela

Dirk Schenk

Hoi Tjoep,

Goed om te lezen dat je weer onderweg ben.
Ik ga je weer met plezier volgen.
Goede reis en genieten daar.

bram

wat is het koud daar jo brrr moet er niet aan denken!! haha ;-)
fijne reis tjoep!!!!

Sander

Nou, geniet er maar weer van he! En wat een prachtwagen hebbie toch gekocht. Assie is inmiddels ook op dr gemak en mag over 2 weekjes denk even buiten kijken.

mzzls,

Sander en Katinka

Arianne

Hey Johan, een hele mooie reis en een geweldige tijd toegewenst. Veel plezier ook in Kruger NP. Hier kwam op het nieuws dat er veel nijlpaarden in Kruger dood gegaan zijn...slecht / giftig water ofzo.
Groetjes, Arianne.

merwe

Goede reis Tjoep

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!