ghana

iedereen vanuit afrika fijne dagen toegewenst.

Reacties

Reacties

tjoep

iedereen dus alvast de beste wensen toegewenst en ik verwacht deze van iedereen ook terug want ik ga ze hard nodig hebben straks , het is maar dat je het weet. en anders ben ik straks in benin het land van de voodoo en zal dan een een paar pennen in je voodoo-poppetje steken hahahaha.

tjoep.

Sander & Katinka

Tjoep! jij ook de beste wensen vast.
Ik zal de dozen maar filmen dit jaar dan ;)
Hou je taai he maat!

Groeten,

Sander & Katinka

tante corrie

hele fijne dagen toegewenst daar in afrika
geniet van al dat moois daar.ook in het jaar 2011.

groetjes van wim &corrie en kevin

Julia!

ha die Tjoep! Wat ben ik toch weer jaloers na het lezen van al die verhalen! En kijk maar uit straks word je zelf onderwerp van al die voodoo praktijken!

Fijne kerst!
Groetjes Julia

Hans

Ha Tjoep! Wat een verhalen zeg! Je bent toch wel een
lefgozer zo. Ik wil je van deze kant prettige feestdagen
toewensen! Qua Feyenoord mis je helemaal niks!!!!!

Groetjes uit vak-R.

marry

johan jij ook hele fijne dagen,
geniet er maar van.
en alvast de beste wensen.
voor 2011
groetje,s uit het verre krimpen.

Mike van de Vusse

Fijne dagen maat!
Wanneer krijgen we de BIG 5 te zien?!

Enjoy!

Angela en Marcel

Hoi neef,

Jij ook hele fijne feestdagen in een warm Afrika.
Geniet maar van alles wat je ziet. Ook alvast een fijne jaarwisseling naar 2011.

Op naar nog meer reisverslagen.

Groetjes,
Angela en Marcel

Maurice

Hey Tjoep,

De hele fijne dagen daar. Ik hoop nog veel moois van je te mogen lezen.

Groetjes van de familie Roos

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!