madagascar dus niet

hallo allemaal , ik ben een maandag dus aan de slag gegaan om info te verkrijgen om mezelf en de auto naarmadagascar te verschepen. dat dat niet makkelijk zou zijn was al jaren bekend. ik ben bij de douane en al geweest en volgens hun is er geen probleemmet de dokumenten maarbij de reders des te meer. er was er 1 die vertrok op 3 a 4 november 2011 maar dat was alleen voor de wagen en hoe ik uiteindelijk terug zou komen wisten ze niet want dat lag niet op hun route.een beetje lastig allemaal met die reders. ik ben een knakker tegengekomen in ons hostel die misschien een alternatief heeft maar dat hoor ik misschien later nogen anders laat ik het er denk ik maar bij.(vooralsnog dan) omdat het eigenlijk gewoon slecht weer was een maandag ben ikmaar naar hetU-shaka marine world geweest. ik moet zeggen dat ze daar een prachtig aquarium hebben met echt grote vissen. (haaien)een dinsdag ben iknaar het wk moses mabhida stadion geweest en heb daar de big swing gemaakt. eerst klim je in die boog die over het stadion staat en daar spring je dan aan een touw vanaf en na een stukje vrije val zwaai je zo hangend aan het dak van het stadion over het veld. holland heeft hier geloof ik nog gespeeld tegen japan. ik moet zeggen dat het weer een flinke adrenaline gaf die jump !!!! hafijn na de swing ook nog ff met een soort karretje aan de andere kant van de boog helemaal naar top van het stadion geweest. een prachtig uitzicht heb je hier. een woensdag ff langs geweest bij het natal shark board , die regelijn de haaien netten voor de kust bij durban en omstreken. elke dag checken ze die en toevallig hadden ze 1 voor me op de tafel liggen die ze ff gingen onleden. heel interessant allemaal. de foto's kun je bekijken hoor..... ik zet er af en toe nieuwe op dus check dat af en toe maar. verder nog de toeristische valley of 1000 hills gereden maar echt veel soeps vond ik dat niet. een donderdag de howick-falls bekeken maar ondanks de 95 meter hoogte die het valt doet het me niet echt veel meer lijkt het wel. misschien ben ik wel te verwent wat dat betreft. ik zit nu weer ff in durban om toch nog wat info over madagascar te krijgen maar gaat er maar vanuit dat het niet lukt en dat betekend dat ik dan dus gewoon werder gaat en dat zal rustig aan via lesotho naar kaapstad te gaan en daarna volgen namibie , botswana en wie weet zambia en zimbabwe nog. (ik zie wel) voorals nog weer genoeg gelult en de groeten weer van tjoep/johan

Reacties

Reacties

merel

Ha Tjoepie,

Klinkt allemaal al weer super avontuurlijk! Ik ga je goed volgen hoor! Tof om de eerste verhalen zo al weer te lezen. Tja hier gaat alles zn gangetje het was vandaag warm op het fietsje dus ik hoop dat dat het weekend aan houdt. Ik moet zelf nog 2 weken werken en dan vertrek ik nar de Galapagos. Heb er zo veel zin in en ben zo benieuwd maar je hoor wel hoe het geweest is. Geniet ervan! Merel XXX

Serge

Hé Tjoep! Leuke stukjes hoor. Genoeg avontuurtjes zo te lezen :) Hier wordt het al kouder... wees maar blij dat je daar zit haha. Ik blijf je volgen Tjoep.
Groetjes Serge

Sander Post

Tjoep, ik heb een telefoonnummer/ emailadres van een kennis van mn pa die op dit moment aan het verhuizen is naar madagascar, misschien kan hij je iets meer vertellen?
Ik weet wel dat ook +-4 mnd bezig is met een containertje naar de overkant.
Als je hier nog behoefte aan hebt hoor ik dat graag! Dan mail ik hem en jou.

Groeten,

Post

tjoep

aan sander post ,,,,,,,, je kan het email adres wel eens geven , dat kan geen kwaad en ik kan alvast wat vragen maar ik weet niet of het voor dit jaar nog gaat lukken maar voor volgend jaar wil zeker weten want het is super niet meer normaal om met je eigen wagen daar rond te rijden.

tjoep

oja er komt snel weer een verhaaltje aan beste lezers , en dat zal een veelzijdig verthaaltje worden.

groetjes van tjoep/johan

marry

een leuk verhaal weer.
hier is het weer ook nog prima
zo is het wel uit te houden.
maar het gaat wel veranderen.
ik kijk weer uit naar het volgende verhaal
groetje,s

remco mulders

Tjoep ik ben 3 weken geleden uit een vliegtuig gesprongen met mike!!! was echt zo gaaf! als je terug ben gaan we ook een keer ja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!