zo zachtjes aan vetrokken...

baie morge beste mense , op zondag 4 nov ben ik uit johannesburg vertrokken en via witbank , middelburg en nelspruit richting het krugerpark gereden. mijn jaarkaart is tenslotte nog een paar weken geldig en aangezien de safari's in oost afrika behoorlijk tot schandalig duur zijn ga ik fijn en bijna gratis nog even hier kijken. de temperaturen zijn ook omhoog geschoten naar prettig 34'c. en zo gaat dus mijn schaars geklede zomer tenue weer aan. goed smeren en hopelijk is strakjes mijn bleke wintervacht wat verkleurd. eenmaal in het kruger zit met wat buffel biltong in de hand naar alle wild te kijken. op het nieuws hoor ik van de verkiezingen in de usa. een donderdag is een totaal veregende en dus mindere dag. een zaterdag is het mooi geweest en maak ik de balans op. van de big 5 mis ik alleen het dekselse luipaard en verder o.a. heb ik wilde honden , cheetah's en sabel antilopen gezien. zondag rijdt ik via de blyde rivier canyon naar harrismith en vandaag is het helaas te bewolkt om nogmaals de tugela waterval van bovenaf te bekijken. ik hoop morgen op beter weer hiervoor. al met al weer een saai reisverslag dus zal om het wat langer te maken een planning van de reis terug te geven. deze week nog in zuid afrika , volgende week in mozambique en in

week 48 mozambique

week 49 mozambique

wwek 50tanzania

week 51 tanzania

week 52 tanzania

week 1 tanzania

week 2 rwanda

week 3 uganda

week 4 uganda

week 5 kenia

week 6 kenia

week 7 kenia

week 8 ethiopie

week 9 ethiopie

week 10 ethiopie

week 11 soedan

week 12 soedan

week 13 saudi arabie / jordanie

week 14 jordanie

week 15 israel

week 16 israel

week 17 europa , thuis

hoe het allemaal precies gaat lopen zie ik nog wel maar dit is ongeveer de planning , via deze site blijven jullie in ieder geval op de hoogte.

groetjes allemaal weer van tjoep / johan

Reacties

Reacties

Bram

Aardige reis voor de boeg maat! Als je nou een beetje doorgast kan je nog mee naar time warp haha ;)

corrie

je verslag weer gelezen...wat een lekkere temp..daar hier maar 10gr.we gaan weer googlelen naar mozambique..zal je bericht weer door geven aan je ouders..doe voorzichtig en kijk weer uit naar je volgende verslag
groetjes van hier

Mike

Met zn Buffel Biltong in zn hand naar al het wild te kijken.. Jaja, verschil moet er wezen... En dan nog cheeta's zien ook. Goed bezig!!

Mike

Hoop dat je blauwe lucht heb Tjoep, dat zou inhouden dat je op dit moment de hike aan het maken bent naar Tugela Falls!!
Vind het dan ook niet zo heel erg dat ik dat mis, hahaha!

Maurice

Hey Tjoep,

Heerlijk weer die verhalen lezen van je. Geniet ervan!!!!

groetjes Maurice

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!