Ver , nog verder , verder kan niet !

Beste iedereen ,afgelopen juli had ik in Japan al een hint gegeven over mijn
volgende trip en die gaat nu dus uitkomen. Nieuw Zeeland dus....
Aangezien het verrekte lang vliegen is wilde ik graag een stopover van een paar
dagen in bijvoorbeeld Hong Kong en Dubai maken maar dan tillen ze je meteen.
Het beste wat ik vond was een rechtstreekse vlucht van cathay pacific met lange
overstap tijden in Hong Kong zodat ik de stad daar kan bekijken.
Zo gezegd zo gedaan en op zondagmiddag vertrokken van schiphol en op maandag
ochtend Hong Kong in. Een hele dag slenteren tussen de wolkenkrabbers daar en
natuurlijk in de hoogste daar geweest. Op de 100e verdieping zie ik het weer
donker worden en dan is het tijd om weer terug naar het vliegveld te gaan.
Flink tot behoorlijk moe val ik in slaap op mijn 2e 11 uursvlucht. Uitgeslapen
kom ik eindelijk dinsdag middag aan in Auckland. Ook hier kan ik niet pinnen ,
het blijkt dat mijn pinkaart heel stom van me nog op europa staat ingesteld.
Gelukkig is dat online snel weer opgelost en zit snel in de bus naar mijn
backpackershostel in de wijk Ponsonby. Woensdagochtend meteen op auto jacht en
ik vind al vrij snel de beste deal voor mij. Geen nieuwe moderne huurauto want
die zijn in NZ echt heel prijzig maar een wat oudere Toyota Corolla station1.6
met al 163.000 op de teller. Mij maakt dat niet uit want daar is de prijs van
omgerekent 21 euro per dag ook naar. De volgende dag de wagen opgehaald en
allerlei benodigdheden geshopt en van de wagen voor de komende 67 mijn huis op
wielen dagen gemaakt. Vrijdag 20 januari wordt Donald Duck president in
Amerika maar ik ben klaar voor mijn verste reis ooit.
18.188 kilometers van mijn huis in Krimpen om precies te zijn. Wil je weten
hoeveel verder ik nog kan gaan volg dan de komende verslagen hier.

Ik zeg laterrrrrrrrrrr.

Tjoep.

Reacties

Reacties

Frank Geneugelijk

Veel plezier Tjoep,
Indrukwekkende reisverslagen heb je al geschreven.
Geniet van je tijd.
Groetjes frank Geneugelijk

corrie verbiest...

Hoihoi Johan .. Zozo op naar weer veilige kilometers..Wij reizen weer lekker met je mee hoor..Kijken nu alweer uit naar je prachtige verslagen ..Groetjes van ons hier uit een Koud Groot-Ammers

Marry

Het is weer leuk om je te volgen ,veel plezier, groetje,s

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

Esther

Dit is een mooi begin Tjoep! Tot het volgende verslag. Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!